WARUNKI GWARANCJI MEBLI
Okres gwarancji na meble wynosi 1 rok.
Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
Roszczenia z tytułu gwarancji Kupujący zgłasza do Sprzedawcy.
Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone w formie pisemnej. Powinno zawierać dokładny opis wady i może być przesłane w identyczny sposób jak zamówienie.
Kupujący traci uprawnienia przewidziane gwarancją, jeżeli przed upływem dwóch tygodni od stwierdzenia wady fizycznej nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
Za prawidłowy montaż zgodnie z instrukcją montażu dołączoną do mebla oraz jego ustawienie odpowiada Kupujący.
Jeżeli po zgłoszeniu reklamacji nie dokonano oględzin, przyjmuje się, że w przypadku, gdy Gwarant nie ustosunkował się do reklamacji w ciągu 14 dni, uznał reklamację za zasadną.
O uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Gwarant powiadomi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. – w przypadku braku kontaktu ze strony Gwaranta we wskazanym okresie reklamację uważa się za zasadną.
W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Gwaranta usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane w drodze naprawy lub wymiany elementów.
Jeżeli charakter wady nie wymaga jej usuwania w warunkach fabrycznych naprawę gwarancyjną mającą na celu przywrócenie przedmiotu do stanu zgodnego z umową można wykonać poprzez dosłanie do sklepu (sprzedawcy) elementów zamiennych. Gwarant zastrzega sobie możliwość wykonania naprawy u Kupującego w lokalu przez serwis Gwaranta.
O sposobie i terminie załatwienia reklamacji decyduje Gwarant.
Gwarancją nie są objęte wady, braki i uszkodzenia mebli wynikające z:
-niewłaściwego bądź nieostrożnego transportu lub przenoszenia mebli,
-błędów montażowych,uszkodzeń mechanicznych.
-użytkowania mebli niezgodnego z zasadami użytkowania mebli,
-braku pielęgnacji lub pielęgnacji niezgodnej z zasadami pielęgnacji mebli,
-tytułu odbarwienia frontów wystawionych na długotrwałe działanie promieni słonecznych,
-różnic w profilach i odcieniach wynikających z cech charakterystycznych dla surowców naturalnych, z których wykonano mebel. Ze względu na procesy produkcyjne i różnorodność partii towarowych mogą wystąpić nieznaczne różnice w odcieniach koloru, nawet w przypadku zakupu kilku sztuk tego samego wyrobu.
-szkód i usterek spowodowanych przez zwierzęta.
-naprawy lub przeróbki mebli wykonanej przez Kupującego lub na jego zlecenie
A także:
-w meblach sprzedawanych z ekspozycji wady, uszkodzenia, zużycie i braki ilościowe elementów stwierdzone w momencie zakupu,
-widoczne w momencie zakupu.
-wady i uszkodzenia, w wyniku których obniżono cenę mebla,
Wady nie objęte gwarancją mogą być usuwane odpłatnie.
W przypadku zaistnienia konieczności sprowadzenia części zamiennych, lub całych mebli na wymianę reklamacyjną, czas wykonania reklamacji może ulec wydłużeniu do kilku miesięcy o czym Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.