Warunki gwarancji dla mebli firmy Domator
-
- Wszystkie nasze meble, oraz pozostałe produkty objęte są 6-miesięczną gwarancją, licząc od daty zakupu.
- Gwarancja obowiązuje pod warunkiem, że mebel, lub inny produkt jest prawidłowo użytkowany, zgodnie z przeznaczeniem ,oraz zaleceniami
- Gwarancja obejmuje wady wynikające z procesu produkcji ,lub usterki surowca.
- Reklamacji nie podlegają:
-
-
- meble, lub pozostałe produkty z wadami jawnymi, widocznymi w dniu zakupu,
- nierównomierne wybarwienia wynikające z naturalnych właściwości drewna,produktu.
- wady granitu, marmuru (np. mikro-pory lub mikropęknięcia, oraz małe niedokładności w .obróbce granitu lub marmuru), naturalne wynikające z charakteru produktu.
- uszkodzenia powstałe w wyniku niewłaściwego montażu i ustawienia mebli (np. na podłodze z ogrzewaniem podłogowym), bezpośrednio przy gorących , zimnych elementach-np.klimatyzacja
- uszkodzenia powłok powierzchni mebli przez ustawienie na nich gorących przedmiotów, czyszczenie środkami chemicznymi uszkadzającymi powłokę lakierniczą, oraz stały kontakt z cieczami np. wodą,itp.
- uszkodzenia wynikające z użytkowania mebli w pomieszczeniu o wilgotności mniejszej niż 40% (gdyż przy niskiej wilgotności powietrza mogą nastąpić uszkodzenia mebli np. pęknięcia, odpryskiwanie farby związane ze skurczami drewna,polirezinu ). , lub zbyt wysokiej ponad 68 %.
- UWAGA! Produkt poddany jakiejkolwiek obróbce przez konsumenta nie podlega zwrotowi.
- naturalne zużywanie się produktu i jego wyposażenia ( np. zarysowania powłoki lakierniczej )
- uszkodzenia mebli powstałe w transporcie na zlecenie klienta przez firmę spedycyjną.-odpowiedzialna jest firma spedycyjna-należy sprawdzić stan mebli ,towaru przy odbiorze.
- obecność żerujących larw w drewnie ( np. kornika ). Ponieważ meble które wykonane są z litego drewna i sytuacja taka może się zdarzyć. W takim przypadku firma zaleca preparat zwalczający szkodniki.
- uszkodzenia mebli w trakcie wnoszenia do mieszkania klienta – jeżeli meble dostarczane są przez firmę „Domator” to odpowiada ona za nie w czasie transportu i rozładunku przed domem klienta.
- Zgłoszenie reklamacji powinno nastąpić w ciągu 14 dni od stwierdzenia wady. Bezpośrednio do naszego biura. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest przedstawienie przez klienta dowodu zakupu. Klient zostanie możliwie jak najszybciej poinformowany o terminie i sposobie rozpatrzenia reklamacji.
-
Zasady użytkowania i konserwacji mebli.
-
- Meble przeznaczone są do użytkowania w warunkach domowych w normalnej wilgotności powietrza około 50%. Meble użytkowane w pomieszczeniu o wilgotności powietrza niższej niż 40% ,wyższej niż 68 % nie podlegają gwarancji.
- Meble firmy wykonane są z litego drewna, żadko z płyty meblowej pokrytej naturalną okleiną,innych materiałów naturalnych. Zdobienia są zwykle z kwarcu z żywicami aby zapewnić większą trwałość i odporność na wszelkie czynniki. Mimo swej odporności na wilgoć, mebel nie może mieć długotrwałego, bezpośredniego kontaktu z wodą oraz gorącymi przedmiotami.
- W przypadku kontaktu z wodą meble należy jak najszybciej wytrzeć i umożliwić mu całkowite wyschnięcie.
- Do czyszczenia mebli nie należy używać wody, oraz środków i przedmiotów czyszczących zawierających materiały ścierne, rozpuszczalniki chemiczne,kwasy, związki chloru, oraz innych agresywnych środków czyszczących.-cif,cilit,domestos….
- Do konserwacji mebli należy używać ogólnie dostępnych środków przeznaczonych do powierzchni lakierowanych, zgodnie z instrukcją producenta.
Życzymy zadowolenia z produktów i długoletniej eksploatacji.
Domator Płock