Zwrot towaru

Klient może zwrócić zakupione meble jeżeli:

  1. Sprzedający w terminie do 14 dni od chwili zgłoszenia nie może usunąć wady mebli leżącej po stronie sprzedającego tj. wady fabrycznej.
  2. Meble zostały zakupione poza siedzibą sprzedającego np. przez Internet i kupujący nie miał możliwości wcześniejszego obejrzenia towaru. W terminie do 10 dni od chwili zakupu klient może zwrócić zakupione meble.

Ważne jest, aby rezygnacji z towaru dokonać na piśmie na adres firmy.
Ponieważ meble są towarem bardzo delikatnym i podatnym na uszkodzenia spełnionych musi być jednak kilka warunków:

  1. Zwracane meble muszą być oryginalnie zapakowane i nieuszkodzone.(bez rys , czy uszkodzeń mechanicznych)
  2. Klient musi pokryć koszty dostawy i odbioru mebli:
    1. przygotowanie w firmie mebli do transportu,wysyłki-120 zł.
    2. transportu mebli do i od klienta, w zależności od odległości..od 50 zł….do…
    3. przyjęcia zwróconych mebli i ulokowanie ich w magazynie firmy 120 zł.
    4. pokrycie ewentualnych strat z tytułu uszkodzeń mebli w transporcie do klienta, transporcie zwrotnym i w trakcie przyjęcia zwrotnego na magazyn.

Meble uszkodzone mechanicznie, przez klienta czy też w transporcie nie podlegają zwrotowi.
Odpowiedzialność ponosi firma spedycyjna-transport musi być ubezpieczony.
Zadatek nie podlega zwrotowi towar sprowadzany na zamówienie bez możliwości odesłania.