Zwrot towaru

Klient może zwrócić zakupione meble jeżeli:

Wszelkie reklamacje na meble należy składać pisemnie.

  1. Meble zostały zakupione poza siedzibą sprzedającego np. przez Internet i kupujący nie miał możliwości wcześniejszego obejrzenia towaru. W terminie do 10 dni od chwili zakupu klient może zwrócić zakupione meble.
  2. UWAGA! Produkt poddany jakiejkolwiek obróbce przez konsumenta nie podlega zwrotowi.

Ważne jest, aby reklamacji towaru dokonać na piśmie na adres firmy.
Ponieważ meble są towarem bardzo delikatnym i podatnym na uszkodzenia spełnionych musi być jednak kilka warunków:

  1. Zwracane meble muszą być oryginalnie zapakowane i nieuszkodzone.(bez rys , czy uszkodzeń mechanicznych)
  2. Klient musi pokryć koszty dostawy i odbioru mebli:
    1. przygotowanie w firmie mebli do transportu,wysyłki-120 zł.
    2. transportu mebli do i od klienta, w zależności od odległości..od 50 zł….do…
    3. przyjęcia zwróconych mebli i ulokowanie ich w magazynie firmy 120 zł.
    4. pokrycie ewentualnych strat z tytułu uszkodzeń mebli w transporcie do klienta, transporcie zwrotnym i w trakcie przyjęcia zwrotnego na magazyn.

Meble uszkodzone mechanicznie, przez klienta czy też w transporcie nie podlegają zwrotowi.
Odpowiedzialność ponosi firma spedycyjna-transport musi być ubezpieczony.
Zadatek nie podlega zwrotowi towar sprowadzany na zamówienie bez możliwości odesłania.