Warunki Gwarancji mebli
- Okres gwarancji na meble wynosi 1 rok.
- Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
- Roszczenia z tytułu gwarancji Kupujący zgłasza do Sprzedawcy.
- Zgłoszenie reklamacyjne musi być złożone w formie pisemnej. Powinno zawierać dokładny opis wady i może być przesłane w identyczny sposób jak zamówienie.
- Kupujący traci uprawnienia przewidziane gwarancją, jeżeli przed upływem dwóch tygodni od stwierdzenia wady fizycznej nie zawiadomi o tym Sprzedawcy.
- Za prawidłowy montaż zgodnie z instrukcją montażu dołączoną do mebla oraz jego ustawienie odpowiada Kupujący.
- Jeżeli po zgłoszeniu reklamacji nie dokonano oględzin, przyjmuje się, że w przypadku, gdy Gwarant nie ustosunkował się do reklamacji w ciągu 14 dni, uznał reklamację za zasadną.
- O uznaniu reklamacji za nieuzasadnioną Gwarant powiadomi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji. – w przypadku braku kontaktu ze strony Gwaranta we wskazanym okresie reklamację uważa się za zasadną.
- W przypadku gdy wada stanowiąca przedmiot reklamacji jest według oceny Gwaranta usuwalna, świadczenie gwarancyjne będzie realizowane w drodze naprawy lub wymiany elementów.
- Jeżeli charakter wady nie wymaga jej usuwania w warunkach fabrycznych naprawę gwarancyjną mającą na celu przywrócenie przedmiotu do stanu zgodnego z umową można wykonać poprzez dosłanie do sklepu (sprzedawcy) elementów zamiennych. Gwarant zastrzega sobie możliwość wykonania naprawy u Kupującego w lokalu przez serwis Gwaranta.
- O sposobie i terminie załatwienia reklamacji decyduje Gwarant.
- Gwarancją nie są objęte wady, braki i uszkodzenia mebli wynikające z:
- niewłaściwego bądź nieostrożnego transportu lub przenoszenia mebli,
- błędów montażowych, uszkodzeń mechanicznych.
- użytkowania mebli niezgodnego z zasadami użytkowania mebli,
- braku pielęgnacji lub pielęgnacji niezgodnej z zasadami pielęgnacji mebli,
- tytułu odbarwienia frontów wystawionych na długotrwałe działanie promieni słonecznych,
- różnic w profilach i odcieniach wynikających z cech charakterystycznych dla surowców naturalnych, z których wykonano mebel. Ze względu na procesy produkcyjne i różnorodność partii towarowych mogą wystąpić nieznaczne różnice w odcieniach koloru, nawet w przypadku zakupu kilku sztuk tego samego wyrobu.
- szkód i usterek spowodowanych przez zwierzęta.
- naprawy lub przeróbki mebli wykonanej przez Kupującego lub na jego zlecenie
- A także:
- w meblach sprzedawanych z ekspozycji wady, uszkodzenia, zużycie i braki ilościowe elementów stwierdzone w momencie zakupu,
- widoczne w momencie zakupu.
- wady i uszkodzenia, w wyniku których obniżono cenę mebla,
- Wady nie objęte gwarancją mogą być usuwane odpłatnie.
- W przypadku zaistnienia konieczności sprowadzenia części zamiennych, lub całych mebli na wymianę reklamacyjną, czas wykonania reklamacji może ulec wydłużeniu do kilku miesięcy o czym Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany.